Pedagog szkolny

„Człowiek nie jest tylko sprawcą swoich czynów, ale przez te czyny jest zarazem  w jakiś sposób „twórcą siebie samego”.       

                                          Jan Paweł II

 

 Pedagodzy szkolni:

mgr Agnieszka Żurek

mgr Ewelina Gęsicka

 zapraszają od poniedziałku do piątku.

Zwróć się do Nas, gdy:

  •  czujesz, że nikt Cię nie rozumie, jesteś samotny
  •  nie potrafisz porozumieć się z nauczycielem
  •  masz problemy rodzinne
  •  znajdujesz się w trudnej sytuacji materialnej
  •  chcesz podzielić się swoją radością, sukcesem
  •  chciałbyś pomóc innym, lecz nie wiesz, w jaki sposób
  •  masz ciekawe pomysły, którymi chcesz się podzielić
  •  przyjdź z każdą sprawą, z którą sam nie potrafisz  sobie poradzić.

Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży: 116 111

Więcej na stronie: www.116111.pl

Od 1 października 2019 r. działa nowa całodobowa, bezpłatna, ogólnopolska infolinia dla dzieci, młodzieży i ich opiekunów.

Pod numerem telefonu 800 080 222               dzieci, młodzież, ale także rodzice, nauczyciele  i pedagodzy będą mogli uzyskać profesjonalną pomoc doświadczonych psychologów, pedagogów i prawników.

Informacja na stronie Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

img_00009021_01_02m

  • Dziecko krytykowane uczy się potępiać.
  • Dziecko żyjące w nieprzyjaźni uczy się agresji.
  • Dziecko wyśmiewane uczy się nieśmiałości.
  • Dziecko zawstydzane uczy się poczucia winy.
  • Dziecko żyjące w tolerancji nabiera cierpliwości.
  • Dziecko zachęcane uczy się wiary w siebie.
  • Dziecko rozumiane uczy się oceniać.
  • Dziecko traktowane uczciwie uczy się sprawiedliwości.
  • Dziecko żyjące w bezpieczeństwie uczy się ufać.
  • Dziecko przyjmowane takim, jakim jest uczy się akceptować.
  • Dziecko traktowane uczciwie uczy się prawdy.
  • Dziecko otoczone przyjaźnią uczy się szukać w świecie miłości.

Dorothy Law Nolte, 1982 r.

© 2019 Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Świeciu. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona stworzona przez 5x7 Studio

Pin It on Pinterest

Share This